Terugbetalingen en retouren

Hier bij MyAloe zijn onze klanten belangrijk voor ons en we willen dat u tevreden bent met uw aankoop.

Het is belangrijk dat u uw goederen zo snel mogelijk na levering controleert.

Als je niet tevreden bent met een artikel en het artikel niet defect is, moet je het uiterlijk 14 werkdagen na ontvangst van het artikel in de originele staat (de staat waarin het verkocht is) en originele verpakking aan ons retourneren. U bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de goederen aan ons en wij zullen u binnen 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen een volledige terugbetaling van de aankoopprijs verstrekken, exclusief verzendkosten. Terugbetalingen worden uitgegeven via de betaalmethode die werd gebruikt om de goederen aan te kopen.

Voorafgaand aan het retourneren van het artikel, neem contact met ons op via retour@myaloe.be en wij zullen u door ons eenvoudige retourneringsproces begeleiden.

Goederen Beschadigd Tijdens het Transport

Als een artikel beschadigd is tijdens het transport, dient u binnen 3 werkdagen na ontvangst van het beschadigde artikel contact met ons op te nemen op retour@myaloe.be Wij zullen regelingen treffen om het artikel naar ons terug te laten sturen en u ofwel een vervangend artikel te sturen of een terugbetaling te doen.

Terugsturen van Defecte Goederen

Als u een defect artikel heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via retour@myaloe.be zodat wij u kunnen helpen. De termijnen voor terugbetalingen voor defecte goederen variëren van product tot product.

Artikelen die Niet Kunnen Worden Geretourneerd

In het belang van de hygiëne kunnen bepaalde artikelen niet worden geretourneerd nadat de verpakking is geopend, tenzij het artikel defect is.